![]()  | 
Prawa autorskie do tego dokumentu posiada  
©  1998-2011  Dariusz Wojdas. 
Wszystkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania i rozpowszechniania
oraz zakaz użytkowania w celach komercyjnych bez zgody autora.
![]()  | 
         ![]()  | 
         ![]()  | 
    
![]()  | 
         ![]()  | 
         ![]()  | 
    
Tabela zależności przyśpieszenia od mocy jednostkowej 
[wskaznik dynamiczny]
| 
 PARAMETRY 
KLASA SAMOCHODU  | 
 Moc jednostkowa [ KM/10 kg ]  | 
 Moc jednostkowa [ KM/tona ]  | 
 Przyśpieszenie 0-100 km/h [ s ]  | 
 Przyśpieszenie 0-400 m [ s ]  | 
 Prędkość maksymalna [ km/h ]  | 
| 
 dla polskich samochodów osobowych  | 
|||||
| Syrena | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Warszawa | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 126p | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 125p | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Polonez 1.6 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 dla nowoczesnych samochodów osobowych  | 
|||||
| bardzo wolne | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| wolne | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| zwykłe | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| szybkie | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| bardzo szybkie | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| sportowe | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| super sportowe i wyczynowe | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| WRC | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| F-1 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| MOTO GP(motocykl) | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Dragster | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 dla samochodów terenowych  | 
|||||
| VW KdF 82 "Kubelwagen" | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Willys MB | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| GAZ 69 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| UAZ 469B | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Tarpan Honker 1.6 E  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Honker 2000 2.4 D  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| starsze S-ORV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| nowoczesne S-ORV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| wolne ORV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| zwykłe ORV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| szybkie ORV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| bardzo szybkie ORV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| ORV wyczynowe - "Dakar" | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| zwykłe SAV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| szybkie SAV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| wyczynowe SAV  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 dla samochodów ciężarowych przy pełnym załadunku  | 
|||||
| dostawcze do 3,5 t  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| dostawcze mocne do 3,5 t  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| ciężarowe do 12 t  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| ciężarowe do 42 t  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| ciagniki siodłowe do 48 t  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| ciagniki balastowe do 250 t  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| wyczynowe ciężarowo-terenowe dla masy własnej  | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| autobusy turystyczne | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| autobusy miejskie | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 dla pojazdów nietypowych  | 
|||||
| quad-y niskopojemne | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| quad-y wysokopojemne | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| ciagniki rolnicze | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| transportery opancerzone | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| czołgi | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
Wykres zależności przyśpieszenia [0-100 km/h] od mocy jednostkowej

Wykres zależności przyśpieszenia [0-400 m] od mocy jednostkowej

![]()  | 
    Strona główna : www.wojdas.24x7.pl  | 
    ![]()  | 
    e-mail : wojdas@24x7.pl  | 
    ![]()  | 
    telefon : +48 602 759 783  | 
    
Strona utworzona dnia
15 wrzesnia 2003 r.
ostatnia aktualizacja
    
    
przez Safe NET Prudnik